Даша Андреева (Дарья Андреева) – SMM-експерт, засновник SMM-агентства wishdo (Київ) і автор однойменного блога про Інстаграм. Замається розвитком та просуванням брендів в Instagram 5 років. Даша засновниця власного SMM-агентства wishdo, в портфоліо компанії зараз 12 брендів. Серед них: Для кого інтенсив: Що ви дізнаєтесь? Ми допоможемо розібратись як працювати в Інстаграм з результатом для бренду. Почнемо з аудиту і стратегії, перейдемо до створення контенту, а закінчимо - співпрацею з лідерами думок, роботою з негативом в коментарях і налаштуванням таргета. Даша не буде розповідати, як використовувати "чорні" методи просування і не поділиться сайтами, де купити ботів або як робити масову розсилку в дірект. Зате розкладе по поличках, що і як працює в Інстаграм, і як використовувати ці можливості. Поговоримо про: - кому підходить Інстаграм і які цілі може ставити перед собою бренд, працюючи в цій мережі - алгоритми Інстаграм: міфи і реальність - розробка стратегії для просування бренда в Інстаграм - тексти VS Фото - оформлюємо профіль з розумом - хто такі лідери думок і як з ними працювати - помилувати не можна стратити: чи працюють конкурси - комунікація з підписниками або чому не варто писати: "Відповіли в дірект" - як налаштувати таргетовану рекламу - покрокова інструкція - де шукати натхнення ... і SMMщіків. Організатор: Освітня Піч |