Не в лайках справа: Як просувати бренд в Instagram
розклад
дата: 31.03.2018
час:
-
ціна:
300 грн.
заклад:
95-й квартал, пр. Металургів 40
Контакти: 097-209-39-10
опис

Даша Андреева (Дарья Андреева) – SMM-експерт, засновник SMM-агентства wishdo (Київ) і автор однойменного блога про Інстаграм.

Замається розвитком та просуванням брендів в Instagram 5 років. 

Даша засновниця власного SMM-агентства wishdo, в портфоліо компанії зараз 12 брендів. Серед них:
- дитяче харчування Агуша
- бутік Concept Bride
- українська косметика PeNa
- школа theBODY school
- прикраси Samokish
- косметика Palmers
- багажники, рюкзаки, валізи Bagazhnik
та інші.

Для кого інтенсив:
- хто займається просуванням брендів, але не отримує результатів
- власників брендів, які хочуть розуміти, що роблять їх SMM-спеціалісти
- хто ще зовсім нічого не знає про Інстаграм, але хоче виправити ситуацію

Що ви дізнаєтесь?

Ми допоможемо розібратись як працювати в Інстаграм з результатом для бренду. Почнемо з аудиту і стратегії, перейдемо до створення контенту, а закінчимо - співпрацею з лідерами думок, роботою з негативом в коментарях і налаштуванням таргета.

Даша не буде розповідати, як використовувати "чорні" методи просування і не поділиться сайтами, де купити ботів або як робити масову розсилку в дірект. Зате розкладе по поличках, що і як працює в Інстаграм, і як використовувати ці можливості.

Поговоримо про:

- кому підходить Інстаграм і які цілі може ставити перед собою бренд, працюючи в цій мережі

- алгоритми Інстаграм: міфи і реальність

- розробка стратегії для просування бренда в Інстаграм

- тексти VS Фото

- оформлюємо профіль з розумом

- хто такі лідери думок і як з ними працювати

- помилувати не можна стратити: чи працюють конкурси

- комунікація з підписниками або чому не варто писати: "Відповіли в дірект"

- як налаштувати таргетовану рекламу - покрокова інструкція

- де шукати натхнення ... і SMMщіків. 

Організатор: Освітня Піч

повна версія сайту