Не в лайках справа: Як просувати бренд в Instagram
- Де
- Аврора
- Металургичний р-н, пр. Металургів, 40
- Показати на мапі
- Коли
- 31 березня 2018
- 12:00 – 16:00
- Скільки
- 300 грн.
- Контакти
- 097-209-39-10
Опис:
Даша Андреева (Дарья Андреева) – SMM-експерт, засновник SMM-агентства wishdo (Київ) і автор однойменного блога про Інстаграм.
Замається розвитком та просуванням брендів в Instagram 5 років.
Даша засновниця власного SMM-агентства wishdo, в портфоліо компанії зараз 12 брендів. Серед них:
- дитяче харчування Агуша
- бутік Concept Bride
- українська косметика PeNa
- школа theBODY school
- прикраси Samokish
- косметика Palmers
- багажники, рюкзаки, валізи Bagazhnik
та інші.
Для кого інтенсив:
- хто займається просуванням брендів, але не отримує результатів
- власників брендів, які хочуть розуміти, що роблять їх SMM-спеціалісти
- хто ще зовсім нічого не знає про Інстаграм, але хоче виправити ситуацію
Що ви дізнаєтесь?
Ми допоможемо розібратись як працювати в Інстаграм з результатом для бренду. Почнемо з аудиту і стратегії, перейдемо до створення контенту, а закінчимо - співпрацею з лідерами думок, роботою з негативом в коментарях і налаштуванням таргета.
Даша не буде розповідати, як використовувати "чорні" методи просування і не поділиться сайтами, де купити ботів або як робити масову розсилку в дірект. Зате розкладе по поличках, що і як працює в Інстаграм, і як використовувати ці можливості.
Поговоримо про:
- кому підходить Інстаграм і які цілі може ставити перед собою бренд, працюючи в цій мережі
- алгоритми Інстаграм: міфи і реальність
- розробка стратегії для просування бренда в Інстаграм
- тексти VS Фото
- оформлюємо профіль з розумом
- хто такі лідери думок і як з ними працювати
- помилувати не можна стратити: чи працюють конкурси
- комунікація з підписниками або чому не варто писати: "Відповіли в дірект"
- як налаштувати таргетовану рекламу - покрокова інструкція
- де шукати натхнення ... і SMMщіків.
Організатор: Освітня Піч
Коментарі
Коментування доступне тільки зареєстрованим користувачам